wtorek, 18 sierpnia 2015

Nie mam zamiaru stać z boku i przyglądać się naszej, moim zdaniem smutnej, rzeczywistości.

Większość Polaków deklaruje skrajną niechęć do polityków i nie wierzy w wymiar sprawiedliwości. Oglądamy TV, których właścicielami są Niemcy, Francuzi czy Amerykanie, Czytamy prasę, których właścicielami również nie są Polacy, pracujemy w obcych korporacjach, bierzemy kredyty w obcych bankach itd.
A jeszcze do niedawna to wszystko było "nasze" - Polskie !!!
Gdybyśmy jeszcze widzieli konkretne korzyści z tej zamiany. NIE! Dług publiczny się powiększa zamiast zmniejszyć, w dodatku okazuje się, że polskie firmy i banki sprzedawane są po skandalicznie zaniżanych cenach !!!

 A MY CO ???

 

Nie wiem ile osób z powiatu malborskiego zgłosiło chęć kandydowania do Sejmu RP. Ja, mimo, że nie mam tzw. parcia na poselski stolec to, trochę prowokacyjnie, również zgłosiłem swoją kandydaturę. Można powiedzieć, że mam teraz status "kandydata na kandydata" do Sejmu RP ;)


 

Nie mam złudzeń co do moich szans w tej ordynacji. Ale przynajmniej czuję, że mam jakiś wpływ na rozwój wydarzeń i na zmiany, które obecnie zachodzą w Polsce. I ... 

 czuję się z tym dobrze ! 

Każdy z nas ma prawo do własnej oceny rzeczywistości. Ja oceniam ją w podobny sposób, jak miliony zaangażowane w tzw. Ruch Kukiza. I robię wszystko, by zmienić system. Uważam, że jest zły dla Polaków. Moje zaangażowanie traktuję jako zwykły obaw patriotyzmu. Wyrażam go właśnie w ten sposób. Po prostu !


***

Chęć kandydowania do Sejmu RP z listy Komitetu Wyborczego Wyborców Kukiz`15 zgłosiło ponad 4000 obywateli. Otwartość i transparentność naszego Komitetu Wyborczego Wyborców to prawdziwa rewolucja w walce z antyobywatelską partiokracją. Nasze zespoły w całym kraju zajmują się weryfikacją i klasyfikacją wszystkich zgłoszeń. Z naszych list Zespoły Regionalne muszą wybrać 920 (podwójna ilość miejsc w Sejmie), co znaczy, że muszą "odrzucić" ok 3180 kandydatów. Gołym okiem widać, że w tej ordynacji konstytucyjny zapis o biernym prawie kandydowania jest FIKCJĄ !

Przeczytaj też: http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/1489998,Pawel-Kukiz-atakuje-Kodeks-wyborczy-Sa-rowni-i-rowniejsi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz